کتاب داغ
نویسنده : محبوبه رضوی نیا - ساعت 1:24 بعد از ظهر روز شنبه 5 آذر 1390برچسب:,

 

امروز هوا بس ناجوانمردانه سرد است .برف آمده و زمین نشین هم شده است طوری که برنامه ی مرا برای رفتن به کتابخانه لغو کرد . هیچوقت میانه ی خوبی با برف و سرما نداشته ام .هیچوقت . و به هر رو یک روز دیگر هم برای تهیه ی منابع مورد نظرم عقب افتادم . البته روزهای پیش تقریبا فعالیتهای ثمرباری داشتم .یکسری مقالات در مورد عناصر داستانی جمع آوری کردم که خیلی بدرد بخور هستند . یعنی در واقع کلیدی . قفل باز کن ! سایتهای با ارزشی هم در اینترنت لانه کرده اند که هم معرفی کتابهای مناسبی دارند و هم مطالبشان درخشان است و در فرصت مناسب آنها را لینک خواهم کرد . چند روز پیش هم که نمایشگاه کتاب مشهد دایر بود برای تهیه منابع مورد نظرم که لیست کرده بودم مراجعه داشتم .اما یا من ندیدم یا نبود ویا هردو ، چون دریغ از یک کتاب خوب در مورد عناصر داستانی . انتشارات سوره ی مهر هم که فقط همین دا را خوشگل و شکیل جایی که بشود خوب دید و خوب ... ، گذاشته بود .فقط تاملی دیگر در باب داستان ترجمه ی محسن سلیمانی را داشت و بس . از این جدیدها هم که کتاب بررسی عناصر داستان ایرانی نوشته ی مرحوم حسین حداد بود را گفتند که در راه است .خلاصه چیزی از مقوله ی داستان دستم را نگرفت جز یک کتاب در مورد زندگینامه نویسی جنگ و سه مجموعه داستان کوتاه . بقیه لیست هم یافت نشد و من به راحتی کتابهایی را که به چشمم خورد و دوستشان داشتم ـ در موارد دیگر علاقمندی ام ـ با فراغ بال خریدم و چه قدر کیف کردم از خریدن عشق و پول دادن برای آن .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: